روز معلم مبارک...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 107
:: بازدید سال : 1003
:: بازدید کلی : 21130

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

روز معلم مبارک...
12 تير 1393 ساعت 17:14 | بازدید : 501 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

سلام به همه ی معلم های عزیزم..اندک استعدادم را در شعر به کار بردم تا بتوانم تحفه ای ناقابل تقدیمتان کنم...روزتان مبارک...

تقدیم به خانم سیمین سپهرجولا:

من شما را زرّین نامم و بس

مهرتان را عشق میدانم و بس

همه کس بشنود آوای مرا

بنده تک دختر ایشانم و بس

 

تقدیم به خانم شهابی(دبیر شیمی)

من از قانون پایستگی عشق تبعیّت می کنم

سرِ کلاستان حرف میزنم خب اذیّت می کنم

ولی قبل و بعد از اخمتان عشق فرقی نمی کند

یه چیزی کشف می کنم نامتان را کمیّت می کنم

 

تقدیم به خانم ممبینی(دبیر ادبیات فارسی)

به جان خواجه عبدالله انصاری قسم من

اگر دارم یه دستی بر قلم من

مدییّون خانم ممبینی هستم

اگر امروز می گویم منم من

 

تقدیم به خانم عبدالله نژاد(دبیر حسابان)

سینوس اینورس می گیرم از اخم هایتان

لبخند که میزنید ذوق می کنم جلوی پایتان

آنوقت می توانم قند کوچکی شوم

با ضریب آهنگ بیست حل شوم درون چایتان

 

تقدیم به خانم یزدی(دبیر ورزش)

سرویس کمی زیاد ناجور بود

این ضربه افتضاح توی تور بود

آنقدر باعشق کار میکند که میگویم

کاش ورزشم توی کنکور بود

 

تقدیم به خانم یعقوبی(دبیر عربی)

همیشه خنده رو و شیک پوشید

غلط که مینویسیم،پر خروشید

به خدا این بار خوب می خوانیم

حرص نخورید کمی چای بنوشید

 

تقدیم به خانم بُساکی(دبیر زبان انگلیسی)

هرچه می خواهید کاش تقدیم شما

چون قافیه تنگ است کِلاش تقدیم شما

"آی کَن نات اسپیک اینگیلیش"،ولی

"لاو" و "سینونیم" هاش تقدیم شما

 

تقدیم به خانم نادی(دبیر دین و زندگی)

الفت قرآن به شما سلام کرده

لبخند را درونتان دوام کرده

من مطمئنم که خدا برای شما

پایین تر از بهشت را حرام کرده

 

تقدیم به خانم شادان پور(دبیر هندسه)

احتمالا که از دستم عاصی باشید

اخم نکنید،خواهشا راضی باشید

صفحه ی لبخند و خط عشق متنافرند

لطفا با صفحه ی لبخند موازی باشید

 

تقدیم به خانم پورساکی(دبیر فیزیک)

با چشم های مهربانتان بهار می شود

لحظه لحظه شور و شوق شکار می شود

با هر سلام و هر"برویم سراغ درس"

نیروی الکتروعشق برقرار می شود

 

تقدیم به خانم اسلامی(دبیر زبان فارسی)

شوخی و خنده بر لبانتان جاریست

ذکر حق بر زبانتان جاریست

باز هم امتحان کنسل شد و...اما

مهر در قلب مهربانتان جاریست

 

تقدیم به خانم سقایان زاده(دبیر تاریخ)

دوستتان داریم به حدّ مُکفی،انشاالله

حرفم را مینشانم به کرسی،انشاالله

برای تصویب مهرِ ما و شما

اجرا کنیم یک همه پرسی،انشاالله

 

تقدیم به خانم اورکی(دبیر جبر و احتمال)

مهر و لبخند می شود خانه ی شما

هزار کبوتریم و یک خانه از شما

طبق اصل لانه ی کبوتری از گل

کمِ کم هزار شاخه برای شما

 

خانم حیدری(مدیر محترم)

حرف هایمان برای شما مهم است،می دانم

مثل مادری که میکشد بر سرمان دست،می دانم

مهرتان به دلِ همه ی بچه ها رسیده

یقینا این مهر دو طرفه ست،می دانم

 

خانم حیاتی،خانم خلیلی،خانم ثابت

هرچی جشن و برنامه،دست شماست

خنده هامون در واقع دست شماست

مهرتون کم نشه ایشالّا فقط یه کار،اونم

صدهزارتا بوسه به دست شماست

 

خانم مؤمن پور(معاون محترم)

مثل همیشه بدون دعوا،یک خنده کار را درست می کند

حسابتان از همه سوا،یک خنده کار را درست می کند

کافیست دستور بدهید،به دیده ی منت می گذاریم

هستیم در خدمت شما،یک خنده کار را درست می کند

 

خانم شعاعی(مشاور محترم)

الگوی ما و سر لوحه مان هستید

باحرف هایتان کشتیِ نوحمان هستید

ممنون بابت این همه زحمت

مرسی که مراقب روحمان هستید

 

تقدیم به دبیران محترمی که در سالهای پیش افتخار داشتم دانش آموزشان باشم

ذوق لبخندهایتان یادم نمی رود

مهر دستهایتان یادم نمی رود

توی راهرو،دیدار های کوتاه و

یک سلام و صدلطفتان یادم نمیرود

 

 

از:سارا حسینی(آیسار)

 

 

نظر یادتون نره....

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: